• ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر: 56950
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرشاد

دبیر دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: در حوزه بهبود بهره‌وری ۵۵ پروژه از ۲۲ شرکت برای این دوره از همایش ارسال شده است که پس از بررسی‌های صورت گرفته امروز  از ۹ پروژه تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرهاد فرشاد، دبیر دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم اظهار کرد: این همایش از سال ۱۳۹۱ با همکاری شرکت‌های پیشرو در معدن و صنایع معدنی آغاز شد.

وی با بیان اینکه خود ارزیابی بنگاه‌ها و ایجاد و توسعه فضای بهره‌وری از اهداف اصلی برگزاری همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی اعلام کرد و افزود: فرایند امسال ارزیابی شرکت‌ها و ارزیابی پروژه‌های شاخص بهبود بهره‌وری بود که با همکاری بیش از ۵۰ شرکت برگزار شد.

دبیر اجرایی دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی با اشاره به برگزاری ۱۲ دوره آموزشی برای شرکت کنندگان در این همایش ابراز کرد: همچنین ۱۷۰ ارزیاب در این همایش همکاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهبود بهره‌وری ۵۵ پروژه از ۲۲ شرکت برای این دوره از همایش ارسال شده است، اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته امروز از ۹ پروژه تجلیل می‌شود.

فرشاد تاکید کرد: ضروری است از تجارب پروژه‌های بهبود بهره‌وری استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =