• ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر: 57156
  • readingTime: ۱ دقیقه
یونیسف

نماینده یونیسف در ایران گفت: یونیسف آماده حمایت از شرکت‌های بخش خصوصی برای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی و دستیابی به اهداف تجاری‌شان است.

به گزارش ایراسین، گروه کارآفرینی پنتر و دفتر یونیسف ایران، روز گذشته در راستای حمایت مالی از برنامه‌های یونیسف برای کودکان و نوجوانان آسیب‌پذیر در ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. بر اساس این همکاری، گروه پنتر بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات منتخب خود را به یونیسف ایران اهدا خواهد کرد تا زندگی کودکان آسیب‌پذیر در ایران را بهبود ببخشد.

رابین ناندی، نماینده یونیسف در ایران اظهار داشت: «یونیسف از حمایت گروه پنتر برای سرمایه‌گذاری در اولویت‌های کودکان ایران، مانند مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه، حمایت اجتماعی، آب پاک و آموزش، بسیار قدردانی می‌کند.» وی افزود: «ما مشتاق همکاری‌های بیشتری با بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم از توانمندی‌هایی این بخش برای منافع کودکان در ایران بهره‌برداری کنیم. یونیسف آماده حمایت از شرکت‌های بخش خصوصی برای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی و دستیابی به اهداف تجاری‌شان است.»

این تفاهم‌نامه سه‌ساله با عنوان «خلاقیت برای همه کودکان» توسط نماینده یونیسف در ایران، دکتر رابین ناندی، و بنیان‌گذار گروه کارآفرینی پنتر، دکتر مهرداد عالی‌پور هریسی، در مراسمی در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ امضا شد.

مهرداد عالی‌پور هریسی، گفت: «ما در راستای استراتژی‌مان برای ساختن یک برند ارزش‌آفرین، فراتر از سودآوری به سودمندی می‌اندیشیم. مهرداد عالی‌پور هریسی، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، گفت: «ما در راستای استراتژی‌مان برای ساختن یک برند ارزش‌آفرین، فراتر از سودآوری به سودمندی می‌اندیشیم. این امر از طریق انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبادل دانش و تخصص با سازمان‌های معتبری مانند یونیسف قابل دستیابی است.» عالی پور افزود: «پنتر از همراهی یونیسف برای کمک به کودکان ایران در راستای تحقق رویاهایشان و آوردن لبخند به صورت آنان هیجان‌زده است.»

شایان ذکر است که گروه کارآفرینی پنتر، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، نوآور و مبتنی بر نانوتکنولوژی در زمینه تولید نوشت‌افزار، تلاش می‌کند تا مدل «برند آفرینی» را برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی پایدار در ایران به کار گیرد. بر اساس ایده مدیریت کارآفرینی، پنتر تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به عنوان یک برند معتبر و اصلی در سطح ملی و بین‌المللی حفظ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =