• ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
  • کد خبر: 57220
  • readingTime: ۱ دقیقه
اینترنت

یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان سامانه‌ای شبیه ۱۱۸ پیاده‌سازی کرده، با این تفاوت که این سامانه به طور خاص اطلاعات تماس، ایمیل و آدرس هر صنفی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

به گزارش ایراسین، امید زینتی یکی محققان این شرکت فناور گفت: ما شرکتی در حوزه تولید محتوا هستیم که در زمینه تولید پادکست، موشن، انیمیشن و تیزر فعال، خدماتی را ارائه می‌دهیم.

وی افزود: محصولی که اخیراً از سوی این شرکت ارائه شده است، سامانه‌ای است که می‌توان از طریق آن به شماره تماس، ایمیل و آدرس هر فردی در هر منطقه از دنیا در هر صنف کاری دسترسی داشت.

زینتی اظهار کرد: به عنوان نمونه اگر آدرس، شماره تلفن و ایمیل افرادی را که در ترکیه دارای رستوران هستند، بخواهید، ما این اطلاعات را در اختیار فرد متقاضی قرار می‌دهیم.

این محقق، پیاده‌سازی این سامانه را در راستای بازاریابی کسب‌وکارها و شرکت‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این خدمات برای توسعه کسب و کارهای بسیار مهم است، چرا که اگر شرکتی دارای محصولات تجاری باشد، به راحتی می‌تواند از این ابزار استفاده کند.

وی گفت: این سامانه نوعی خدمات ۱۱۸ است؛ با این تفاوت که در آن علاوه بر شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس مکانی هر صنف کاری ارائه می‌شود.

بر اساس گزارش ایسنا، زینتی تاکید کرد: این خدمات برای مناطق و شهرهای مختلف کشور نیز فراهم شده است، ما در حال به روز رسانی داده‌ها در این سامانه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =