کیلیان امباپه

کیلیان امباپه پس از ناکامی در یورو ۲۰۲۴ راهی مادرید می‌شود تا ۲۶ جولای در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال‌مادرید معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کیلیان امباپه در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۴ (۲۶ تیر) رسماً به عنوان بازیکن رئال مادرید معرفی خواهد شد. لوس بلانکوس که سال‌ها به دنبال امباپه دویده و حواشی زیادی در این مسیر به وجود آورده بودند، سرانجام به آنچه می‌خواستند رسیدند و بزرگترین بازیکنشان بعد از کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ را به خدمت گرفتند.

سپیدپوشان مادرید مراسم ویژه‌ای برای معارفه کیلیان تدارک دیده‌اند و قرار است سانتیاگو برنابئو را غرق نور و آتش کنند. امباپه راهپیمایی نسبتاً طولانی از رختکن تا وسط زمین سانتیاگو برنابئو خواهد داشت و همزمان با راهپیمایی او و رقص آتش‌ها، موزیک پخش خواهد شد. انتظار می‌رود حدود ۸۰ هزار نفر در استادیوم حاضر شوند و رونمایی ستاره فرانسوی را از نزدیک مشاهده کنند. کاپیتان تیم ملی فرانسه پیراهن جدید شماره ۹ را به تن خواهد داشت و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه، و خوسه مارتینس سانچس، رئیس افتخاری باشگاه، او را همراهی خواهند کرد.

سفر کیلیان امباپه در یورو ۲۰۲۴ با ناکامی به پایان رسید. او که در همان اولین بازی مرحله گروهی مقابل اتریش از ناحیه بینی مصدوم شده بود، بازی مقابل هلند را از دست داد و در بازی‌های بعدی مجبور شد با ماسک صورت شرکت کند. این ماسک، همانطور که خودش بارها اعلام کرده، محدودیت‌های زیادی برای او ایجاد کرده بود و باعث کم شدن دید، تنگی نفس و مشکلات دیگری می‌شد. امباپه نتوانست در این رقابت‌ها بدرخشد و تیمش را به فینال برساند و خروس‌ها در نهایت بازی را در مرحله نیمه‌نهایی به اسپانیا باختند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

فصل جدید زندگی امباپه در مادرید/ نینجا با بینی آسیب‌دیده می‌آید!

خودش هم بعد از بازی اعتراف کرد که در این تورنمنت اصلاً عملکرد خوبی از خود نشان نداده و این یورو برایش ناکامی بزرگی بوده است. امباپه گفت: «فوتبال ساده است. یا خوب هستید یا خوب نیستید. من خوب نبودم، بنابراین به خانه برمی‌گردیم. من می‌خواستم قهرمان اروپا شوم اما نشد. یورو برای من یک شکست بود، شکستی بزرگ. حالا می‌خواهم به تعطیلات بروم و خوب استراحت کنم. به این استراحت نیاز دارم، سپس آماده شروع یک زندگی جدید خواهم شد. کارهای زیادی باید انجام دهم. باید سخت کار کنم تا فصل آینده بسیار قوی برگردم. اسپانیا شایسته حضور در فینال بود، ما آنطور که باید بازی نکردیم تا به فینال برسیم. من می‌خواستم قهرمان اروپا شوم.»

رئال مادرید در نظر دارد که بینی امباپه را به صورت تخصصی‌تر در روز معارفه‌اش تحت معاینات پزشکی قرار دهد تا مطمئن شود که آیا باید جراحی شود یا خیر. اگر جراحی نیاز باشد این ستاره بلافاصله عمل خواهد شد، در غیر این صورت پس از مراسم معارفه تا اوایل آگوست به تعطیلات می‌رود تا با روحیه‌ای قوی و ذهنی آرام به تیم کارلو آنچلوتی برگردد و امیدوار به درخشش و تاریخسازی در پرافتخارترین باشگاه فوتبال جهان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =