• ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
  • کد خبر: 57289
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای اصفهان

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۲۳ تیرماه با میانگین ۸۰ و ضعیت در قابل‌قبول است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۲۳ تیرماه با میانگین ۸۰ و ضعیت در قابل‌قبول است.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه انقلاب با ۷۳، پارک زمزم با ۶۲ و ۲۵ آبان با ۶۹، رهنان با ۸۴، دانشگاه صنعتی با ۷۴، رودکی با ۹۸، پروین با ۶۳، سپاهان شهر با ۷۱، کاوه با ۸۳، فرشادی با ۸۸، فیض با ۷۰، ولدان با ۶۷، میرزا طاهر با ۵۹ AQl در وضعیت قابل‌قبول است.

همچنین احمدآباد با ۱۱۳، کردآباد با ۱۴۱، رودکی با ۱۰۸، زینبیه و خرازی با ۱۰۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
همچنین خمینی‌شهر با ۸۳، شاهین‌شهر با ۹۳، قهجاورستان با ۶۶، زرین‌شهر با ۸۰ AQl در وضعیت قابل‌قبول و سگزی با ۱۴۸، مبارکه با ۱۱۴، کاشان با ۱۳۹ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =