• ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر: 57551
  • readingTime: ۱ دقیقه
هیات کاراته

محمد محمدعلیزاده، محمد مهدی فردوسی و محمد باتوانی به عنوان کاندیدا در این مجمع بودند که محمد مهدی فردوسی از این انتخابات انصراف داد و در مجمع حاضر نشد. در نهایت محمد محمدعلیزاده ۱۷ رای و محمد باتوانی ۱۱ رای کسب کردند که محمد محمدعلیزاده به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجمع انتخاباتی هیأت کاراته استان اصفهان امروز _پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه_ با حضور کیکاووس سعیدی نایب رئیس فدراسیون فدراسیون کاراته، سید مهدی صدری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد.

محمد محمدعلیزاده، محمد مهدی فردوسی و محمد باتوانی به عنوان کاندیدا در این مجمع بودند که محمد مهدی فردوسی از این انتخابات انصراف داد و در مجمع حاضر نشد. در نهایت محمد محمدعلیزاده ۱۷ رأی و محمد باتوانی ۱۱ رأی کسب کردند که محمد محمدعلیزاده به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیأت کاراته استان اصفهان انتخاب شد.

در ادامه میلاد سمندریان با ۲۰ رأی به عنوان خزانه دار، اکبر دهقان با ۲۱ رأی به عنوان هیأت رئیسه و حسین هرمزان با ۲۰ رأی به عنوان هیأت رئیسه انتخاب شدند.

محمدعلیزاده پس انتخاب به عنوان رئیس هیأت گفت: تشکر ویژه دارم از همه اعضا، مسئولیت سنگینی بر عهده من است که امیدوارم با کمک خدا و همه اعضای مجمع کارهای خوبی رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =