به گزارش ایراسین، رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: بهمنظور پاسخگویی حداکثری به نیاز مصرفکنندگان محصولات تخت فولادی همچنین رعایت دستورالعملهای ابلاغی، فولاد مبارکه خود را متعهد به تأمین حداکثری نیاز بازار داخل دانسته و در عمل نیز پایبندی خود را به این مهم نشان داده است.
وی افزود: بدین منظور طی سال گذشته ۷.۳ میلیون تن محصول تحویل بازارهای داخلی گردیده که نسبت به سال ۱۴۰۱ با رشد ۴ درصدی همراه بوده است. همچنین به منظور حضور در بازارهای جهانی هدف و تأمین منابع ارزی نیازمندیهای تجهیزاتی و سرمایه گذاریهای توسعهای شرکت ۱.۴ میلیون تن محصول به بازارهای جهانی صادر گردیده که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۱۷ درصدی را نشان میدهد.
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: رشد ۶ درصدی میزان حمل محصولات وی با بیان اینکه در مجموع فولاد مبارکه در حوزه بازار داخل و صادرات ضمن تحقق اهداف برنامهریزیشده تاکنون ۸.۷ میلیون تن محصول به مقصد مشتریان حمل نموده است، ادامه داد: این میزان حمل نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است. تحقق برنامههای فروش با بیش از ۱۵۰ عرضه مستقیم و رشد ۳۵ درصدی به گفته معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، طی سال ۱۴۰۲ این شرکت در جهت تحقق برنامههای فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و جهانی بیش ۱۵۰ عرضه منظم در بورس کالا انجام داده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ تعداد عرضهها ۳۵% رشد را نشان میدهد.
وی ادامه داد: همچنین ۱۳ مزایده صادراتی نیز به طور مستمر برگزار گردید و به منظور تحقق برنامههای صادراتی برای اولین بار در تاریخ فعالیت فولاد مبارکه ۲ میلیون تن تختال از طریق رینگ صادراتی نیز به فروش رسیده است. حیدری تصریح کرد: در راستای ارزشآفرینی برای سهامداران، درآمد شرکت تا پایان سال گذشته با رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۴۱ همت رسیده که در تاریخ فعالیت فولاد مبارکه رکورد ویژهای محسوب میشود. جذب ۱۶۰ مشتری جدید، دستاورد دیگر معاونت فروش و بازاریابی معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه معتقد است از دیگر دستاوردهای حوزه فروش و بازاریابی این شرکت در سال ۱۴۰۲ جذب ۱۶۰ مشتری جدید بوده که طی سال جاری به شرکای کسب و کار شرکت اضافه گردیده به نحوی که بیش از ۱۲۰۰ شرکت در سال جاری نیاز خود را به صورت مستقیم تأمین نمودهاند. همچنین در راستای تحقق این موضوع حدود ۴۰۰ بازدید فنی از محل کارخانه مشتریان صورت پذیرفته و حضور مستمر در کمیتههای صمت استانی پیگیری شده است.
حیدری با اشاره به اقدامات اساسی صورتگرفته در خصوص اصلاح شبکه خردهفروشی محصولات در سال ۱۴۰۲ گفت: با استقرار سیستم اطلاعات یکپارچه مراکز خدماتی پس از سالها انتظار با کنترل عملکرد مراکز خدماتی در رعایت شاخصهای مورد انتظار، حدود ۵۰۰۰ مصرفکننده در اقصی نقاط کشور موفق به تأمین نیاز خود بهصورت غیرمستقیم از طریق مراکز خدماتی شدهاند.
وی اضافه کرد: بررسی ۱۳۶۰ مورد ادعای مشتریان در کمترین زمان ممکن حیدری با تأکید بر اینکه مشتریمداری یکی از ارکان اساسی در فولاد مبارکه است، دراینخصوص تصریح کرد: بهمنظور رعایت الزامات استاندارد ISO 10002 مربوط به شکایت مشتریان ،۱۳۶۰ مورد ادعای مشتریان در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت که نتایج حاکی از آن بیانگر کاهش ۳۰ درصدی تناژ شکایات فنی نسبت به سال گذشته میباشد که میتواند الزامات استاندارد رضایت مشتریان ISO 10004 و افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان را محقق سازد.
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود کسب این دستاوردهای مهم را مرهون تلاش همه کارکنان در نواحی و بخشهای مختلف شرکت و حمایتهای مدیریت عالی شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد، در ادامه نیز شاهد توفیقات بیشتر گروه فولاد مبارکه و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان باشیم.
ارسال نظر