• ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر: 58045
  • readingTime: ۱ دقیقه
گذرنامه

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: طبق اطلاعیه صادر شده از فراجا، امسال بهیچ عنوان گذرنامه‌های منقضی و فاقد اعتبار برای سفر اربعین تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایراسین، سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور روز شنبه افزود: کسانی که گذرنامه آنها منقضی شده است یا زیر ۶ ماه اعتبار دارد بایستی برای ثبت درخواست گذرنامه جدید خود اقدام کنند.

‎وی تاکید کرد: شهروندانی که قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین را دارند باید قبل دقت کنند تا اگر تاریخ اعتبار گذرنامه آنها گذشته است یا زیر ۶ ماه اعتبار دارد برای دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند تا هنگام خروج از مرز با مشکل مواجه نشوند.

‎رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه بهترین روش برای درخواست گذرنامه استفاده از بستر فضای مجازی است، افزود: متقاضیان دریافت گذرنامه می‌توانند از سه روش «سکوی پلیس من»، «شبکه تحت وب پلیس من» یا «سامانه سخا»، درخواست خود را ثبت کنند.

‎سرهنگ طاهرپور افزود: توصیه ما این است که متقاضیان دریافت گذرنامه از روش‌های یاد شده استفاده کنند زیرا این کار هم باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها می‌شود و هم دشواری‌های اداری معمول را به دنبال ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =