والیبال

اعضای ایرانی کمیته کنترل مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا پیش از شروع این تورنمنت توصیه‌هایی به تیم ایران داشتند.

به گزارش ایراسین، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا از امروز (یکشنبه ۷ مرداد) در بحرین آغاز خواهد شد و تیم ملی نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف لبنان خواهد رفت.

فرهاد شاهمیری به عنوان ناظر کمیته داوران و مسعود یزدان پناه به عنوان ناظر کمیته فنی در کمیته کنترل مسابقات حساس قهرمانی نوجوانان آسیا حضور دارند و شب گذشته در جلسه فنی این رقابت‌ها به ارائه توضیحاتی در خصوص مقررات به تیم‌ها پرداختند.
نمایندگان ایران پس از حضور در جلسه جنرال متینگ، پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا توصیه‌هایی برای بازیکنان کشورمان که در این مسابقات حضور دارند، داشتند.

فرهاد شاهمیری ناظر کمیته داوران خطاب به پاسورهای تیم ملی نوجوانان ایران تاکید کرد: بر خطای حرکت زودهنگام پاسورها در این مسابقات خیلی تاکید شده است و از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا هم یک بار دیگر ایمیلی در این خصوص به داوران ارسال شده است. روز گذشته در مسابقات المپیک در دیدار میان برزیل و ایتالیا این خطا گرفته شد و خواهش می‌کنم پاسورهای ایرانی به این موضوع دقت داشته باشند.

وی افزود: پروتکل این مسابقات به این دلیل که سالن تمرین دارد ۱۶ دقیقه است و باید تیم‌ها به این موضوع توجه داشته باشند.

مسعود یزدان پناه ناظر کمیته فنی مسابقات هم با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه جنرال تکنیک که شب گذشته با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار شده بود، گفت: این مسابقات به این دلیل اهمیت دارد که تیم‌ها برای مسابقات جهانی سال آینده انتخاب خواهند شد. مسابقات قهرمانی آسیا حساسیت زیادی دارد و به این دلیل از کادر و داوران مطرح و دارای تجربه کافی در آن استفاده شده است.

وی درباره ویدیوچک توضیح داد: برای مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا از سیستم AVC برای ویدئو چک استفاده می‌شود و برای شیرجه‌های روی زمین ویدیوچک نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =