لوگو آتیه فولاد

مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع آتیه‌فولاد گفت: سود سهام به بیش از ۹۰ درصد سهامداران حقیقی، پیش از موعد اعلامی ۷ مرداد ۱۴۰۳ توزیع شد.

به گزارش ایراسین، امیررضا سلیمانی‌نسب مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع این هلدینگ در خصوص فرایند تقسیم سود مجمع سالیانه اظهار داشت: با همت و تلاش کلیه اعضای خانواده بزرگ آتیه فولاد در سال مالی گذشته شاهد افزایش سودآوری قابل توجهی نسبت به سال ماقبل آن بودیم که این مسئله موجب شد تا نیازمند منابع مالی بیشتری برای پرداخت سود باشیم.

وی افزود: تمام توان آتیه فولاد بر این قرار گرفت که در سال جاری، بر اساس جریان نقدی تأمین شده، برنامه زمان‌بندی مشخصی تدوین شود تا سود سهام در سریع‌ترین حالت ممکن، به حساب سهامداران واریز گردد.

سلیمانی‌نسب با بیان اینکه برای پرداخت سود سهام از زمانبندی اعلام شده جلوتر هستیم اظهار داشت: تا این لحظه، سود سالی مالی ۱۴۰۲ به حساب بیش از ۹۰ درصد از سهامداران حقیقی واریز شده است و واریز سود سایر سهامداران نیز طبق زمان‌بندی اعلامی انجام خواهد شد اما در تلاشیم در صورت تأمین نقدینگی موردنیاز، زودتر از موعد تمام یا بخشی از سود سهامداران باقی‌مانده را زودتر از موعد اعلام شده پرداخت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =