• ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
  • کد خبر: 58384
  • readingTime: ۱ دقیقه
شرکت فولاد آلیاژی ایران

تعمیرات اساسی واحدهای فولادسازی و نورد سنگین در شرکت فولاد آلیاژی ایران طی ۲۰ روز و با بکار گیری یک هزار و ۳۱۴ نفر انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محدودیت‌های برق صنایع فولادی در کشور امسال بسیار گسترده‌تر از سال گذشته اعمال شده است، برخی از صنایع این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و در دوران خاموشی نسبت به انجام تعمیرات اساسی اقدام کردند.

شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این راستا طی ۲۰ روز گذشته و همزمان با آغاز اعمال خاموشی‌ها تعمیرات اساسی واحدهای فولادسازی و نوردسنگین فولاژ را در دستور کار قرار داد.

وحید صفارزاده، مدیر واحد فولادسازی فولاد آلیاژی ایران در این ارتباط به خبرنگار ایراسین گفت: به دلیل قطعی برق تعمیرات سالیانه زودتر انجام شد، در واحد فولادسازی که تمام همکاران اعم از مکانیک و برق و دوستان تولید همکاری کردند.

وی اضافه کرد: تعمیرات اساسی واحدهای فولادسازی و نوردسنگین فولاژ به مدت ۲۰ روز به طور انجامید.

همچنین حسن جهان منش رئیس نت واحد فولادسازی فولاژ نیز به ایراسین گفت: تعمیرات اساسی در مدیریت نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از دستاوردهای آن می‌توان به تولید پایدار و بالا بردن قابلیت اطمینان تجهیزات اشاره کرد.

وی افزود: در راستای تحقق این مهم برنامه‌ریزی تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد و تعداد ۷۰۰ نفر برای این امر به کار گرفته شد.

رئیس نت واحد فولادسازی فولاژ با بیان اینکه محصولات فولاد آلیاژی استراتژیک است، ادامه داد: همچنین تعدد تجهیزات را در سایت فولادسازی شامل ۳ عدد کوره قوس، ۳ عدد کوره پاتیلی و۳ ماشین ریخته گری داریم که برنامه ریزی تعمیرات به صورتی اتفاق افتاد که سایت به صورت کلی تعطیل نشود و همزمان با تأمین نیازهای مشتریان و تولید برنامه تعمیرات اساسی و تجهیزات به صورت بخش به بخش انجام شود.

وی ادامه داد: متأسفانه با قطع برق شرکت همه تجهیزات به اجبار در فاز تعمیرات اساسی قرار گرفت و با توقف کلی سایت انجام تعمیرات اساسی توسط گروه‌های واحد تعمیرات فولادسازی، فنی مهندسی، انرژی، توزیعنیروف اتوماسیون صنعت و پیمانکاران برنامه‌ریزی شد.

جهان منش تاکید کرد: می‌توان با انجام تعمیرات اساسی برای بهبود و آماده نگه داشتن تجهیزات شاهد بهره وری بیشتر باشیم.

همچنین علیرضا مشتعل رئیس برنامه‌ریزی و تحلیل نت شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این ارتباط ابراز کرد: مجموع فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تعمیرات اساسی نورد سنگین توسط ۶۱۴ نفر از پرسنل این بخش انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =