• ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر: 58394
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتبال نوجوانان

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردوی اردبیل پیگیری شد.

به گزارش ایراسین، اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان به میزبانی اردبیل از ۸ مرداد آغاز شده و سرمربی، کادر فنی و بازیکنان این تیم از میزبانی، امکانات و آب هوای این شهر رضایت کامل دارند.

دومین تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان نوجوان در جریان این اردو هم با حضور مسئولان و اهالی رسانه این استان زیر نظر اعضای کادر فنی پیگیری شد.

عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد این اردو تصریح کرد: اقدامات صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل برای فراهم کردن شرایط خوب این اردو قابل قدردانی است. حدود ۴۴ فوتبالیست نوجوان در اردوی اردبیل حضور دارند و پس از آن، ۲۵ نفر برای حضور در مسابقات کافا انتخاب می‌شوند.

صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ملی‌پوشان نوجوان در ورزشگاه تختی و زمین چمن صدا و سیمای مرکز اردبیل تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند و تمرینات بدنسازی این تیم هم در پایگاه قهرمانی شهید جدی اردبیل انجام می‌شود.
وی افزود: قرار است در این اردو تیم ملی نوجوانان چند بازی دوستانه هم برگزار کند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها و با توجه به آب و هوای مناسب، اردبیل می‌تواند میزبان اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، تیم‌های لیگ برتر و سایر لیگ‌های کشور باشد. این اردو تیم نوجوانان تا ۱۶ مرداد ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =