ورق خودرو

پروژه تدوین نقشه راه تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو و یکپارچگی آن با نقشه هلدینگ فولاد مبارکه با نشست مدیران و کارشناسان گروه‌های فنی شرکت ورق‌خودرو و فولاد مبارکه آغاز شد.

به گزارش ایراسین، بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو در خصوص لزوم و اهمیت هم‌راستایی نقشه راه تکنولوژی و اهداف این شرکت با شرکت فولاد مبارکه گفت: حصول اطمینان از به‌کارگیری مناسب تکنولوژی‌هایی که سود شرکت را بهینه کنند در راستای نیل به اهداف بلندمدت سازمان در حال و آینده امری لازم و ضروری است.

مدیر تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو اضافه کرد: فناوری‌های مورداستفاده در شرکت باید با اهداف استراتژیک سازمان هم‌راستا باشد و اگر نیازی به بازنگری احساس شد اقدام اصلاحی هرچه سریع‌تر باید صورت پذیرد.

وی توجه ویژه به تأثیر تغییرات فناوری و بازار بر فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی شرکت و ارزیابی پیوسته و مداوم پایش این نوع تغییرات و نوسانات را برای سازمان‌ها بسیار حیاتی و مهم توصیف کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین و منعطف‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی، نقشه راه است و یکی از روش‌های رایج برنامه‌ریزی بلندمدت، استفاده از تکنیک تهیه نقشه راه برای حوزه موردنظر است. نقشه راه را می‌توان فناوری یا روش کشف و توصیف آینده مطلوب و تبیین راه رسیدن به آن به زبانی ساده برای سازمان تعریف نمود.

گفتنی است شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی بهره می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =