• ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر: 58792
  • readingTime: ۱ دقیقه
نمایشگاه لوازم خانگی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور معاون وزیر صمت و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) پیش از ظهر جمعه ۱۹ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت، شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، حجت الاسلام محمد جواد حسینی کیا نماینده مجلس و دیگر مسئولان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با حضور فعالان عرصه صنعت لوازم خانگی از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای بازدید کنندگان است. رویدادهای جانبی همچون رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در خلال نمایشگاه و نشست تخصصی آینده نگاری در صنعت لوازم خانگی برگزار خواهد شد. گروه‌های کالایی لوازم خانگی بزرگ (حجیم)، لوازم خانگی کوچک، صوتی و تصویری، سرمایشی و گرمایشی، اجزا و قطعات در ۱۳ سالن در این نمایشگاه به ارائه آخرین محصولات تولیدی خود می‌پردازند.

گروه فولاد مبارکه همراه با شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله شرکت ورق خودروی چهار محال و بختیاری و آتیه فولاد در سالن ۵ این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در حوزه صنعت لوازم خانگی به بازدیدکنندگان عرضه خواهد کرد و میزبان علاقمندان است.

گفتنی است صنعت لوازم خانگی با ۳۰۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و یک میلیون اشتغال غیرمستقیم، سهم ۸ درصدی در صادرات، با ۶۰۰ واحد فعال و ۶۵ درصد ساخت داخل و با تولید نزدیک به ۱۹ میلیون دستگاه در سال گذشته، دومین صنعت پیشران و بزرگ کشور است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ در مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع و با حضور حدود ۳۰۰ شرکت خارجی و داخلی در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر پذیرای عموم مردم و فعالان این صنعت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =