• ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر: 58870
  • readingTime: ۱ دقیقه
هواداران پرسپولیس

هزینه‌های مالک از محل درآمد اسپانسرینگ برمی‌گردد.

به گزارش ایراسین، در کمتر از دو هفته مانده به آغاز رقابت‌های بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، پرسپولیس از اسپانسر پیراهن خود رونمایی کرد و این باشگاه با شرکت صباباتری به عنوان حامی جدید این باشگاه قرارداد بست و نام این اسپانسر روی پیراهن پرسپولیس نقش بست.

بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس در سامانه افشای بورس، اسپانسر جدید سرخپوشان که جایگزین یک شرکت اپراتور تلفن همراه شده برای یک فصل به عنوان حامی مالی این باشگاه فعالیت خود را خواهد داشت و برای فصل جدید لیگ برتر مبلغ ۱۵۰ تا ۱۶۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد.

این در حالی است که فصل گذشته اپراتور تلفن همراه ۱۱۰ میلیارد برای اسپانسری به پرسپولیس پرداخت می‌کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین برای قسمت‌های دیگر پیراهن خود با سایر شرکت‌های اقتصادی قرارداد امضا خواهد کرد و درویش می‌خواهد از بقیه فضاهای پیراهن، شورت ورزشی و حتی جوراب تیم با تبلیغات و جذب اسپانسر به مبلغ ۱۵۰ میلیارد دیگر استفاده و درآمدزایی داشته باشد و کل مبلغ درآمدزایی از لباس را به ۳۰۰ میلیارد برساند.

عددی که با توجه به درآمدهای این تیم در فصل گذشته دور از دسترس به نظر نمی‌رسد و بدین ترتیب پرسپولیس رکورددار درآمدزایی از پیراهن یا به صورت کلی تبلیغات از لباس‌های مسابقه تیمش در لیگ برتر ایران خواهد شد.

نکته جالب اینکه با توجه به سقف بودجه ۳۲۵ میلیاردی لیگ برتر برای فصل آینده، درویش می‌تواند بخش عمده هزینه‌های تیمش را از محل درآمد اسپانسرهایش به دست آورد و بدین ترتیب کمک شایانی به مالکیت جدید باشگاه پرسپولیس هم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =