آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه

فرماندار اصفهان در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه گفت: تجهیز و فراهم کردن امکانات ورزشی می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و ... جوانان را مصون نگه دارد.

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: افزایش تعامل بین مردم و دستگاه‌های مختلف یکی از عرصه‌هایی مورد نیاز برای برنامه‌ریزی و فعالیت بیشتر است.

وی تصریح کرد: در واقع باید نیازهای مردم را به نحوی تأمین کنیم تا خود آنها نیز مشارکت داشته باشند و در عین حال از ظرفیت‌های دیگری همچون صنایع و دستگاه‌های مختلف به همراه کمک‌های دولتی و مردمی بهره‌مند شد.

احمدی با اشاره به نقش صنایع و دستگاه‌ها و مراکز تولیدی بزرگ در مشارکت اجتماعی بیان کرد: نیازهای مختلفی در مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته و همچنین در روستاها وجود دارد که یکی از آن نیازها امکانات ورزشی است و اگر به آنها توجه نشود با پیامدهای ناگواری به همراه خواهد داشت.

فرماندار اصفهان یادآور شد: از این رو با تجهیز و فراهم کردن امکانات ورزشی می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و … جوانان را مصون نگه داشت.

وی با اشاره به نقشی که اخیراً در بین صنایع به ویژه فولادمبارکه در قالب مسئولیت اجتماعی و با تعریف پروژه‌های مختلف و تکمیل و تجهیز امکانات رواج یافته است، گفت: این اقدامات انجام شده قابل تقدیر است که امروز نیز در قالب اهدای تجهیزات ورزشی به روستاها روی دیگری از مسئولیت اجتماعی صورت گرفت و امیدواریم این مسیر ادامه‌دار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =