آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه

رئیس هیت ورزش‌های روستای استان اصفهان در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه گفت: فراهم کردن تجهیزات ورزشی در بین فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بسیار مؤثرتر است زیرا این اقدام از مهاجرت و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

مهدی اسدی، رئیس هیئت ورزش‌های روستای استان اصفهان در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: استان اصفهان نزدیک به ۷۵۲ خانه ورزشی روستایی افتتاح کرده که فراهم کردن امکانات آنها را در دستور کار داریم و تعداد این خانه‌ها را امسال به ۹۰۰ خانه ورزش افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تجهیز ۵۵ خانه به همت فولاد مبارکه انجام شد و با نیت ۱۲۰ شهید ورزشی استان اصفهان نیز در هفته تربیت بدنی مابقی خانه‌های ورزشی تجهیز خواهند شد.

معتقد است که فراهم کردن تجهیزات ورزشی در بین فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بسیار مؤثرتر است زیرا این اقدام از مهاجرت و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

با قدردانی از فولاد مبارکه از این اقدام گفت: امیدواریم که این اقدامات استمرار داشته باشد که با کمک فولاد مبارکه بتوانیم سایر روستاها را به امکانات ورزشی تجهیز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =