• ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
  • کد خبر: 59554
  • readingTime: ۱ دقیقه
اتابک

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای، جهش تولید را پیگیری می‌کنیم و چارچوبی که می‌خواهیم به آن عمل کنیم، برنامه هفتم توسعه است.

به گزارش ایراسین، سیدمحمد اتابک صبح امروز پنجشنبه اول شهریورماه، پس از اخذ رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برای تصدی سکان هدایت وزارت صمت، در ساختمان ستادی این وزارتخانه در خیابان سمیه حضور یافت و نشستی را با اعضای شورای معاونان این وزارتخانه برگزار کرد.

وی با همراهی «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت دولت سیزدهم، کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرد و در جلسه معاونان وزارت صمت حضور یافت.

در این نشست، اتابک در جمع معاونان و مدیران این وزارتخانه با بیان اینکه با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای، جهش تولید را پیگیری می‌کنیم، گفت: دولت آقای پزشکیان دولت خاصی است و مهمترین مساله در دولت چهاردهم، مساله وفاق ملی است و من امیدوارم که بتوانیم این موضوع را در ارکان دولت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه چارچوبی که می‌خواهیم به آن عمل کنیم، چارچوب برنامه هفتم توسعه است، افزود: اختلاف نظرهایی هست اما زمانی می‌توانیم با هم همکاری کنیم که شرایط در وزارتخانه و کشور بهتر شود. امیدوارم همه با هم در وزارتخانه بتوانیم همدل و همراه باشیم.

در این جلسه همچنین علی‌آبادی در دیدار صمیمی با مدیران وزارت صمت، موفقیت‌های بدست آمده در حوزه‌های مختلف را حاصل تلاش‌های مجدانه و جهادی همکاران این وزارتخانه، ادارات کل استانی، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه دانست.

براساس این گزارش، «سیدمحمد اتابک» عصر روز چهارشنبه ۳۱ مرداد و با کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =