به گزارش ایراسین، مجتبی ملأ احمدی افزود: حدود ۳۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که با تکمیل و بهرهبرداری از آنها، چالش مهم کمبود فضای آموزشی تا حدودی رفع میشود.
وی اظهار کرد: اتفاقات خوبی در ۲ سال گذشته در زمینه تأمین و بهرهمندی از اعتبارات دولتی و تعهدات لازم در قبال پروژههای خیر ساز در سازمان نوسازی مدارس شکل گرفت.
وی با اشاره به نقش مدیریت صحیح در پیشبرد اقدامات مدرسهسازی در استان اصفهان گفت: با این شیوه، طلسم رها شده تر ین پروژههای آموزشی شکسته شد و پیشبینی میشود تا پایان سالجاری بسیاری از پروژههای نیمه تمام با همت خیران به اتمام برسد.
رئیس مجمع خیرین مدرسهساز اصفهان افزود: تعامل تنگاتنگ دولت با خیران، تأثیر بسزایی در توسعه فضاهای آموزشی و رونق بخشی به حوزه تعلیم تربیت دارد.
ملأ احمدی یادآور شد: از زمان تأسیس مجمع خیرین مدرسهساز اصفهان تاکنون روزانه یک کلاس درس در این استان به بهرهبرداری رسیده که در ۲ سال اخیر این آمار به سه کلاس افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه مسؤولیت اجتماعی واحدهای صنعتی یکی از حوزههای قابل توجه است، گفت: گام بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این زمینه باید برای سایر مجموعههای صنعتی استان الگو باشد و صنایع دیگر نیز نقش خود را در مسؤولیت اجتماعی ایفا کنند.
ملأ احمدی به مشارکت و حضور برخی اتحادیهها و صنوف استان در عرصه مدرسهسازی و مدرسهیاری اشاره کرد و گفت: احداث هنرستانهای تخصصی مرتبط با حوزه اصناف و اتحادیهها نیز در دستور کار مجمع خیرین مدرسهساز اصفهان قرار دارد.
مجمع خیرین مدرسهساز استان اصفهان در سال ۱۳۷۸ به منظور جذب هر چه بیشتر خیران و ساماندهی کمکهای مردم در حوزه مدرسهسازی تشکیل شد؛ این مجمع با یکهزار و ۵۰۰ عضو در ۱۶ شهرستان استان فعال است.
ارسال نظر