پزشکیان

رئیس جمهور گفت: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که علمش را ندارند و وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند باید کجا بروند.

به گزارش ایراسین، مسعود پزشکیان روز سه شنبه در مراسم تکریم بهرام عین اللهی وزیر سابق و معارفه محمدرضا وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: من رئیس جمهور شدم و خیال نمی‌کنم کسی شدم هنوز هم احترام اساتید را حفظ می‌کنم و تصور نمی‌کنم عددی شدم که برای کسی قیافه بگیریم.

وی افزود: همچنان به بزرگان احترام می‌گذاریم و قدر آنها را خواهیم دانست و اگر این عزیزان به ما کمک کنند می‌توانیم کاری انجام دهیم، هر مدیری سر کار آمد نباید تصور کند که کسی شده است.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم که احترام اساتید و بزرگان را تا آخر حفظ دهیم و به پیشکسوتان و بزرگان بی احترامی نکنیم.

باید چهارچوب را طوری طراحی کنید که خدمت به مردم در آن شکل بگیرد، امیدوارم مجموعه پزشکی، پرستاری و ارائه خدمات طوری باشد که دست به دست هم دهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی تاکید کرد: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که علمش را ندارند و وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند کجا باید بروند، صدای بی صدایان باشیم و چشم کسانی باشیم که چشمی آنان را نمی‌بیند.

پزشکیان ادامه داد: کشور را قرار نیست کارخانه‌ها درست کنند آدم‌ها درست می‌کنند این آدم‌ها هستند که کارخانه‌ها، صنعت و امنیت و همه چیز را درست می‌کنند، اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد مملکت را به جایی برسانیم که باید برسد.

رئیس جمهور افزود: کسی که در این مملکت نخبه و عالم است، باید درد مردم درد او بشود ولی باید ما هم بدانیم که این آدم دارد برای این مملکت و این مردم کار می‌کند نه اینکه آنها را فراری بدهیم و به آنها امر و نهی بکنیم

وی تصریح کرد: از همه مسئولان درخواست می‌کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب‌های علمی و با شاخص‌هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم

باور به حل مشکلات داریم / برای نخبگان ما نشدن معنا ندارد

پزشکیان یادآور شد: باور داریم که می‌توانیم مشکل این مملکت را حل کنیم، اگر اراده کنیم می‌توانیم از بحران خارج شویم و راه آن را پیدا خواهیم کرد، ما با نخبگانی سر و کار داریم که نشدن برای آنان معنا ندارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم که با کمک شما و حضور بزرگان و پشتیبانی که وجود دارد و با چهارچوب قانونی که تلاش می‌کنیم در ارتباط با منابع شکل بگیرد و امیدواریم وزارت بهداشت آن را اجرا کند.

رئیس جمهور افزود: حرف درست را یک بار باید زد، قرار نیست دائم راه عوض شود و مسیرهایی را دنبال کنیم که غلط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =