هوا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق از امروز تا جمعه به طور نسبی کاهش و شنبه و یکشنبه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیائیان با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بعضی نقاط گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در قزوین، البرز، تهران و سمنان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از جمعه تا یکشنبه در مناطق از نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار انتظار می‌رود و دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از امروز تا جمعه به طور نسبی کاهش و شنبه و یکشنبه افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید در مناطق مذکور گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: از امروز تا جمعه خلیج فارس، تنگه هرمز و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =