مجتبی میرزاجانپور

مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم والیبال فولادسیرجان گفت: فدراسیون والیبال باید فکر باشگاه‌ها و اسپانسرها باشد زیرا درآمد خود را از طریق آنها در می‌آورد.

مجتبی میرزاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در رابطه با شرایط تیم والیبال فولاد سیرجان، اظهار کرد: برای فصل جدید لیگ برتر و جام باشگاه‌های والیبال آسیا تعدادی بازیکن از جمع ما جدا شدند و نفرات دیگری جای آن‌ها را گرفتند. طبق سهمیه فدراسیون والیبال یارگیری خوبی انجام دادیم. امسال و سال گذشته قابل مقایسه نیست، همه تیم‌ها تغییر کردند، تیم ما هم بهتر شده است. برای فصل جدید چالش‌های زیادی داریم و برای حضور دوباره در فینال باید تلاش کنیم.

هدف ما در آسیا قهرمانی است

وی با بیان اینکه برای جام باشگاه‌های والیبال آسیا آماده می‌شویم، تصریح کرد: شرایط خوبی داریم، به مرور زمان از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی به آمادگی می‌رسیم. مسابقات دوستانه داشتیم، برخی بازیکنان مصدومیت‌های جزئی دارند، اما تحمل می‌کنند تا به هدف تیم یعنی قهرمانی در آسیا برسیم.

در یزد هم غریبه هم هستیم

بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان در خصوص میزبانی یزد از جام باشگاه‌های والیبال آسیا، گفت: مسابقات در یزد برگزار می‌شود، اما همچنان ما غریبه محسوب می‌شویم زیرا هوادار نداریم. هموطنان ما در سالن حضور دارند که هوادار شهداب هستند و باعث می‌شوند بازیکنان این تیم با روحیه‌ای بهتر مقابل حریفان خود به میدان بروند. تنها از این موضوع خوشحال هستیم که قرار نیست از کشورمان خارج شویم.

میرزاجانپور ادامه داد: تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند بازیکنان خوب خارجی جذب کردند اگر بخواهیم برای قهرمانی تنها روی میزبانی ایران حساب کنیم کار سختی خواهیم داشت، بلکه باید عملکرد خوب در مسابقات داشته باشیم.

خواسته ما تمام شدن لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ است/ هدف ما در آسیا قهرمانی است

مسابقات لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ تمام شود

وی با اشاره بر اینکه مسابقات آسیایی قرار بود اردیبهشت ماه برگزار شود، اما به تعویق افتاد و در شهریور برگزار می‌شود، اظهار کرد: احتمال دارد ۱۱ مهرماه لیگ برتر والیبال شروع شود و با توجه به مسابقات ما در آسیا با آمادگی بیشتری وارد مسابقات لیگ برتر می‌شویم، اما از طرف خستگی هم داریم. اگر بازی‌های لیگ برتر ایران در سال ۱۴۰۳ تمام شود برای تیم‌ها خیلی خوب می‌شود زیرا فصل گذشته که مسابقات طول کشید با توجه بر شرایط اقتصادی چند میلیارد هزینه اضافه به تیم ما متحمل شد.

فدراسیون والیبال باید فکر باشگاه‌ها و اسپانسرها باشد

بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان افزود: تیم‌ها برای مسابقاتی که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود هزینه اضافی و خارج از سازمان باید خرج کنند و باشگاهی که به سختی تا جمع هشت تیم رسیده در دورترین نقطه تهران هتل می‌گیرد. متأسفانه تیم‌ها شرایط خوبی ندارند برای مثال تکلیف تیم‌های مشهد و مس رفسنجان مشخص نیست. فدراسیون والیبال باید فکر باشگاه‌ها و اسپانسرها باشد زیرا در آمد خود را از طریق آنها در می‌آورد.

دلسوز والیبال هستم

میرزاجانپور با بیان اینکه اگر به خاطر تیم ملی مسابقات لیگ را به آن طرف سال می‌اندازند باید بگویم بازیکنان اصلی تیم ملی لژیونر هستند، اظهار کرد: متأسفانه در لیگ برتر والیبال ویدئو چک نداریم و باشگاه‌ها باید به شرکت‌ها پول بدهند تا در مسابقات از ویدئو چک استفاده کنند، همه تیم‌ها بابت اینکه مسابقات به سال بعد کشیده شود ناراضی هستند. قصد تخریب کسی را ندارم بلکه دلسوز والیبال هستم. باید نگاه مدیران نسبت به سال‌های گذشته تغییر کند زیرا شرایط اقتصادی بدتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =