باران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و تداوم بارش در مناطق مستعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیائیان با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: در پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات مرکزی البرز، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت در شرق کشور، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب، شمال غرب و روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و تا روز جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: آسمان اصفهان طی امروز، صاف، گاهی وزش باد و در صبح غبار محلی با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد و طی فردا، صاف، گاهی وزش باد با احتمال گرد و خاک با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود و روز شنبه هفته آینده کاهش دمای دو درجه‌ای برای این مرکز استان انتظار می‌رود.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد و طی چهارشنبه نیز آسمان صاف و در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =