چت بات

مدیر پروژه ایریساپرایم در فولاد هرمزگان گفت: این چت بات سازمانی راهکاری مقرون به صرفه برای استفاده از مدل زبانی GPT-4 در سازمان‌ها است که فاز اول این پروژه با کمک تیم‌های DevOps و توسعه نرم افزار ایریساپرایم در فولاد هرمزگان در حال بهره برداری است.

نیما هدهدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به راه اندازی چت بات سازمانی که در دو فاز کلی در حال توسعه است، اظهار کرد: هدف از فاز نخست پروژه، دسترسی کاربران درون سازمان به مدل زبانی GPT-4 بدون دسترسی به اینترنت و بدون نیاز به پرداخت هزینه شارژ ماهیانه است.

وی با بیان اینکه این چت بات سازمانی راهکاری مقرون به صرفه برای استفاده از مدل زبانی GPT-4 در سازمان‌ها است، گفت: این سرویس، بدون نیاز به دسترسی مستقیم کاربران به اینترنت و با هزینه‌ای بسیار کمتر از سرویس‌های رایج مانند ChatGPT، محدودیت‌های دسترسی و هزینه‌های بالای استفاده از چت‌بات‌های عمومی را برطرف می‌کند.

مدیر این پروژه خاطر نشان کرد: فاز اول این پروژه با کمک تیم‌های DevOps و توسعه نرم افزار ایریساپرایم در فولاد هرمزگان در حال بهره برداری است.

وی افزود: فاز دوم پروژه نیز توسط تیم هوش مصنوعی ایریسا پرایم در حال توسعه است که با بارگذاری مستندات سازمانی امکان پرسش و پاسخ برای کاربران با توجه به مستندات فراهم می‌شود.

هدهدی خاطر نشان کرد: تجهیز سکیورلینک از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در فولاد هرمزگان است که هدف از توسعه و استقرار این تجهیز این است که داده‌های موجود در شبکه IT و اتوماسیون صنعتی در بستری امن به صورت یکطرفه برروی پروتکل‌های غیر شبکه انتقال پیدا کنند.

مدیر این پروژه گفت: این تجهیز در دسته دیتادیودها قرار گرفته که رسالت اصلی آن ارسال داده به صورت یکطرفه است و آنچه که تجهیز سکیورلینک را از سایر تجهیزات این دسته متمایز می‌کند، انتقال داده‌های بین شبکه IT و اتوماسیون صنعتی با متدهای رمزنگاری بروز بر روی بسترهای غیر شبکه است.

وی یادآور شد: نکته قابل توجه این است که سخت افزار و نرم افزار این تجهیز به صورت بومی با تلاش مدیر محصول مهندس خاشعی فر و کارشناسان تیم IOT تیم ایرایسا پرایم توسعه پیدا کرده است و در حال حاضر کلیه داده‌های لازم برای فرآیند تولید مابین شبکه IT و اتوماسیون صنعتی در فولاد هرمزگان بر روی بستر تجهیز سکیورلینک در حال انتقال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =