کنفرانس تیم ملی

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مردم اصفهان ما را شوکه کردند، وقتی از هتل برای تمرین می‌رویم و می‌آییم حضور پیدا می‌کنند و ما از آنها فیلم می‌گیریم. امیدوارم فردا هم به ورزشگاه بیایند و بدون در نظر گرفتن رنگ‌ها، تیم ملی را حمایت کنند و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا خوشحالشان کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری قبل از بازی با قرقیزستان، اظهار کرد: هیچ بازی دیگر آسان نخواهد بود، یکسری صحبت‌هایی می‌شود که به راحتی می‌توان از گروه صعود کرد که باید بگویم پتانسیل تیم ملی اضافه شده است، همچنین فکر نمی‌کنم بازی مقابل تیم‌های قطر، امارات و ازبکستان راحت باشد. کاری که تیم ملی انجام می‌دهد را نباید کوچک بشماریم.

وی ادامه داد: قرقیزستان را به خوبی آنالیز کردیم، در خط دفاعی خوب هستند و در بحث هجومی منتظر ضد حمله می‌مانند. هیچ مسابقه‌ای را دست کم نمی‌گیریم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مردم شاد شوند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم ملی در همه مسابقات بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهند، تصریح کرد: هیچ بازیکنی در تیم ملی کم کاری نمی‌کند، در جلسه فنی که هستیم امیر قلعه‌نویی بیشترین ایراد را به من و بازیکنانی مثل آزمون و جهانبخش می‌گیرد. مسئولیت من در تیم ملی این است که کاری که باید را به خوبی انجام دهم تا بقیه بازیکنان ببینند و اگر دوست داشتند سرلوحه کار خود قرار دهند.

طارمی اضافه کرد: من پدر یا مسئول کسی نیستم، همه بازیکنان تیم ملی شعور و شخصیت بالایی دارند و می‌دانند برای پیشرفت باید چگونه رفتار کنند.

وی ادامه داد: مردم اصفهان ما را شوکه کردند، وقتی از هتل برای تمرین می‌رویم و می‌آییم حضور پیدا می‌کنند و ما از آنها فیلم می‌گیریم. امیدوارم فردا هم به ورزشگاه بیایند و بدون در نظر گرفتن رنگ‌ها، تیم ملی را حمایت کنند و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا خوشحالشان کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =