• ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
  • کد خبر: 60343
  • readingTime: ۱ دقیقه
امید نورافکن

امید نورافکن بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: از قبل، کادرفنی و بازیکنان با تجربه گفته بودند که مسابقه سختی داریم و همان هم شد. بازهم می‌گویم مسئله مهم گرفتن سه امتیاز بود، گل‌های زیادی نزدیم که مقابل امارات می‌توانیم جبران کنیم، اما آن مسابقه هم سخت است. امروز مسائل عجیبی در ورزشگاه رخ داد که جای تعجب دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امید نورافکن در میکسدزون خبری بعد از بازی با قرقیزستان، اظهار کرد: از مردم اصفهان تشکر می‌کنم، بازی خوبی بود موقعیت زیاد داشتیم، اما شرایط چمن مساعد نبود. مهم‌ترین مسئله گرفتن سه امتیاز بازی بود و درحال حاضر باید آماده دیدار با امارات شویم.

وی در رابطه با عملکرد خود، تصریح کرد: عملکرد خودم بد نبود، در نیمه دوم اگر شوتی که زدم گل می‌شد شرایط بهتر بود. امیدوارم مقابل امارات شانس بازی داشته باشم وگلزنی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ادامه داد: از قبل، کادرفنی و بازیکنان با تجربه گفته بودند که مسابقه سختی داریم و همان هم شد. بازهم می‌گویم مسئله مهم گرفتن سه امتیاز بود، گل‌های زیادی نزدیم که مقابل امارات می‌توانیم جبران کنیم، اما آن مسابقه هم سخت است. امروز مسائل عجیبی در ورزشگاه رخ داد که جای تعجب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =