دانش آموزان

تابستان امسال بیش از ۸۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان از اردوهای علمی، فرهنگی، تفریحی و زیارتی، بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا مومی اردستانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار داشت: تابستان امسال ۸۰۰ نفر از خانواده‌های مددجویان تحت حمایت از اردوهای زیارتی و دانش آموزی بهره مند شدند.

مومی اردستانی با تاکید بر اینکه فقط در شهریورماه اعزام ۲۳۵ دانش‌آموز به اردو در دستور کار است، ادامه داد: این اردوها به صورت تخصصی و هوشمند برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری ۱۰ مؤسسه تخصصی علمی و فرهنگی در برگزاری اردوهای دانش آموزی امسال، افزود: تابستان امسال بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز به اردوهای متنوع اعزام شده و همچنین این استان در مجتمع فرهنگی تربیتی شیخ بهایی، میزبان بیش از هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از سایر استان‌های کشور بوده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون علاوه بر اردوهای دانش آموزی، خانواده‌های تحت حمایت نیز به اردوهای فرهنگی، تفریحی و زیارتی اعزام شده‌اند، گفت: امیدواریم با مساعدت بیشتر خیران و اجرای مستمر طرح شوق زیارت، بتوانیم تعداد زیادی از مددجویانی که آرزوی زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر ائمه معصومین (ع) را دارند نیز برآورده سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =