ورق خودرو

شرکت ورق‌خودرو با تولید محصولات کیفی گالوانیزه با ضخامت ۵.۲ میلی‌متر و تولید محصولات گالوانیزه با جرم پوشش ۴۵۰ گرم بر مترمربع تنوع سبد محصولات خود را افزایش داد.

به گزارش ایراسین، نوید ایزدی، مدیر ارشد کارخانه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی، تولیدکننده برتر محصولات کیفی گالوانیزه در کشور است و بالاترین سهم از تولید محصولات گالوانیزه در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص تولید محصولات گالوانیزه کیفی با ضخامت ۵.۲ میلی‌متر و نیز تولید محصولات گالوانیزه با جرم پوشش ۴۵۰ گرم بر مترمربع برای اولین در کشور در این شرکت خاطرنشان کرد: تولید محصولات کیفی با جرم پوشش ۴۵۰ میلی‌گرم بر مترمربع در انحصار شرکت ورق‌خودرو است و با عرضه این نوع محصولات کیفی گالوانیزه، سبد تولیدات به‌صورت چشم‌گیری افزایش یافت.

ایزدی در خصوص موارد کاربردی این نوع محصولات گفت: ورق گالوانیزه با ضخامت ۵.۲ میلی‌متر عمدتاً در صنایع منبع‌سازی و صنایع لوازم‌خانگی کاربرد دارد و ورق‌های گالوانیزه با جرم پوشش ۴۵۰ گرم بر مترمربع به علت مقاومت زیاد در مقابل خوردگی غالباً در مناطق با درصد رطوبت بالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =