• ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
  • کد خبر: 60460
  • readingTime: ۱ دقیقه
برزمهری

مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد محمد برزمهری پیش‌کسوت فوتبال باشگاه سپاهان صبح امروز در ورزشگاه تختی اصفهان و با حضور مسؤولان باشگاه سپاهان و خانواده ورزش اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد محمد برزمهری پیش‌کسوت فوتبال باشگاه سپاهان صبح امروز در ورزشگاه تختی اصفهان و با حضور مسؤولان باشگاه سپاهان و خانواده ورزش اصفهان برگزار شد.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در این مراسم با اشاره به زحمات و تلاش‌های بدون چشم داشت و دلسوزانه مرحوم برزمهری، خاطراتی از حضور وی در باشگاه سپاهان را بیان کرد.

آذربایجانی همچنین یادآور شد که برزمهری تا لحظات پایانی عمر خود به فوتبال کشور و سپاهان خدمت کرد و جای خالی وی به راحتی پر نخواهد شد، آن مرحوم عاشق فوتبال و سپاهان بود.

سنگربان اخلاق و ادب در خانه ابدی آرام گرفت

محمدرضا ساکت عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، مسعود تابش مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان، رسول کربکندی پیش‌کسوت فوتبال. بابک برزمهری پسر مرحوم برزمهری نیز به بیان نیکی‌ها و خاطرات خود از مرحوم برزمهری پرداختند.

در ادامه نیز پیکر مرحوم برزمهری به آرامستان باغ رضوان اصفهان منتقل و با حضور اهالی ورزش و مسؤولان ورزش اصفهان در قطعه نام‌آوران خاکسپاری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =