تیرآهن

مدیر کیفیت شرکت خیام فولاد سپهر نیشابور در گفت‌وگو با چیلان خبر داد: این شرکت موفق به اخذ گواهی استاندارد تیرآهن نیمه سبک بال نیم پهن موازی تحت عنوان I-7 مطابق با استاندارد ملی ایران ( INSO 16348) گردید. قبلاً این شرکت تولیدات آزمایشی خود را با اخذ گواهی استاندارد تیرآهن بال نیم پهن موازی تحت عنوان I-2 مطابق با استاندارد ملی ایران ( INSO 1791) در خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده بود.

به گزارش ایراسین، مدیر کیفیت شرکت خیام فولاد سپهر نیشابور اظهار کرد: این شرکت موفق به اخذ گواهی استاندارد تیرآهن نیمه سبک بال نیم پهن موازی تحت عنوان I-7 مطابق با استاندارد ملی ایران ( INSO 16348) گردید. قبلاً این شرکت تولیدات آزمایشی خود را با اخذ گواهی استاندارد تیرآهن بال نیم پهن موازی تحت عنوان I-2 مطابق با استاندارد ملی ایران ( INSO 1791) در خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده بود.

حسن مرادی افزود: درخصوص اخذ استانداردهای لازم باتوجه به حساسیت محصول تیر آهن و از آنجا که کشور ایران در یک منطقه زلزله‌خیز قرار دارد بازرسی‌ها و آزمون‌های اخذ گواهی استاندارد با حساسیت و دقت بیشتری انجام گردید، به‌طوری که برای اخذ گواهینامه تولید تیرآهن در چند مرحله نمونه‌برداری توسط کارشناسان اداره استاندارد و کنترل در آزمایشگاه‌های مختلف سازمان ملی استاندارد انجام و پس از طی مراحل مختلف این شرکت موفق به اخذ گواهینامه و مجوز تولید و عرضه در بازار داخلی شد. کنترل و بازرسی حین تولید بطور مرتب توسط پرسنل واحد کیفیت این مجموعه انجام شده که با همکاری همکاران در واحد بهره برداری و نیز پشتیبانی واحدهای دیگر سازمان محصول با کیفیت مطابق با خواست مشتری و بازار تولید می‌گردد.

مرادی اضافه کرد، شرکت خیام فولاد نیشابور بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی بخش خصوصی در جمهوری اسلامی ایران در زمینی به مساحت بیش از ۹۶ هکتار در شهرک صنعتی عطار نیشابور واقع گردیده است. که با تلاش چندین ساله فولاد مردان و همکاران عزیز در دوران ساخت و در نتیجه شروع تولید آزمایشی دوران پرفورمنس و ورود محصولات فولادی شامل انواع مقاطع تخت بخصوص انواع مختلف تیرآهن سبک و سنگین این شرکت به بازار و افزایش تدریجی تولید بعد از افتتاح رسمی در آینده‌ای نزدیک تا سقف ظرفیت اسمی سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن درسال، بخش عمده‌ای از نیاز کشور به این محصول استراتژیک بر طرف خواهد گردید و ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور صرف ایجاداشتغال جوانان ایران اسلامی خواهدشد.

این شرکت با تفکر استراتژیک سازمانی و بررسی نیازهای آتی بازار کشور و منطقه برنامه‌های توسعه را نیز در دستور کارتدوین داشته و با درک مسئولیت اجتماعی خود، حداکثر مساعی را در توجه به مسائل زیست محیطی و تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی خواهدداشت. ایشان ضمن تاکید به کیفیت محصول تولیدی ابراز داشت، سیاست گذاری ها و رویکردهای این مجموعه نوپا، توسعه همه جانبه و پایدار درمنطقه و توجه به تولید و کمک به اقتصاد کشور در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گردیده است می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =