هندبال

تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان فردا در یک بازی حساس به مصاف اردن می‌رود.

به گزارش ایراسین، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران فردا در یک بازی مهم و حساس در مرحله یک چهارم نهایی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در حالی به مصاف اردن میزبان می‌رود که در صورت پیروزی در این دیدار باید منتظر نتیجه دیدار کره‌جنوبی و عربستان بماند.

تیم ملی هندبال ایران هم‌اکنون با یک شکست برابر کره‌جنوبی و یک تساوی ارزشمند مقابل عربستان با یک امتیاز و تفاضل گل ۸- در رده سوم جدول رده‌بندی گروه اول مرحله یک چهارم نهایی قرار دارد. کره‌جنوبی با ۴ امتیاز به‌عنوان اولین تیم صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرده و البته جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ اسلوونی را کسب کرده است. عربستان هم با یک تساوی و پیروز برابر اردن با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۳ در رده دوم قرار دارد.

براین اساس آخرین بازی ملی‌پوشان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا با اردن برای صعود از این مرحله بسیار مهم است البته همه چیز بستگی به بازی عربستان و کره‌جنوبی دارد که فردا، چهارشنبه، ساعت ۱۷ به وقت کشورمان برگزار می‌شود.

اردن که میزبان دهمین دوره این مسابقات است، در مرحله مقدماتی در گروه B با ژاپن و هند همگروه بود که با پیروزی برابر هند و شکست مقابل ژاپن به‌عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله نیز مقابل کره‌جنوبی ۱۹ -۲۸ و برابر عربستان ۲۰ -۳۳ شکست خورد و عملاً شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد.

دیدار دو تیم ملی هندبال نوجوانان ایران و اردن فردا، چهارشنبه، ۲۱ شهریور، ساعت ۱۳:۳۰ به وقت کشورمان برگزار می‌شود.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا تا ۲۴ شهریور برگزار می‌شود. ۵ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را کسب می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =