• ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر: 60680
  • readingTime: ۱ دقیقه
زینلیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در شهرستان شاهین شهر و میمه در ایام اخیر بیش از ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، عنوان کرد: پروژه‌های متعددی با موضوعات مختلف در استان اصفهان در دست افتتاح و بهره‌برداری است و خوشحال هستیم که مردم عزیز ما از نتایج این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: در ایام اخیر ۴۶۷ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح شد، البته از این تعداد ۴۳۲ پروژه صرفاً افتتاحیه است و بنای ما در دولت سیزدهم آن بود که حسب دستور رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و استاندار محترم، از آغاز پروژه‌های جدید فاصله گرفته و اتمام پروژه‌های معطل مانده و بلاتکلیف در دستور کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این راستا هدف این بوده که پس از اتمام پروژه‌ها، پیوست رسانه‌ای آن انجام شود از این رو هزاران پروژه در استان نیز کلنگ زنی شده است.

زینلیان ادامه داد: در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: ساختمان دهیاری روستای کلهرود این شهرستان پس از ۱۲ سال افتتاح شد و پروژه‌های مختلف دیگر نیز در حوزه‌های زیرساختی، شهری، تأمین زیرساخت‌ها، مسکن و … به سامان رسیده است.

گفتنی است که در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه دهیاری روستای کلهرود، خیابان حاج علی منتظری روستای جهادآباد، مدرسه خیرساز زنده یاد شاهرجبیان در گرگاب، استخر شهرک شهید منتظری پالایشگاه، بلوار شیخ بهایی شاهین شهر و میدان منتهی به آن و اجرایی روکش آسفالت معابر سطح شهر شاهین شهر افتتاح شد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پروژه ۳۴۸ واحدی زیتون بنیاد مسکن شاهین شهر بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =