• ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر: 60794
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرم مدارس

سامانه الکترونیکی جامع لباس مدارس استان اصفهان، نخستین بار در کشور، در اصفهان طراحی و اجرا شد.

به گزارش ایراسین، لیلا گوهریان رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: این سامانه با هدف شقاق سازی و حمایت از تولید و مصرف کننده به نشانی portal.etehadiyepoushak.com راه اندازی شده و از خرداد ماه، از تولید کنندگان پوشاک مدارس خواسته شد برای سفارش گیری فصل جدید مدرسه ثبت نام کنند.

وی افزود: در این سامانه، قیمت واحد برای لباس مدرسه نداشتیم و هر لباس نسبت به جنس و میزان پارچه همچنین دوخت و دیگر موارد از طریق کارشناسان اتحادیه پوشاک اصفهان قیمت گذاری شدند و نه تنها قیمت‌ها نسبت به پارسال افزایش نیافت بلکه کمتر هم شد.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه ۲۶۰ تولید کننده لباس مدرسه در سامانه ثبت نام کردند ادامه داد: بعد از ثبت مشخصات کامل لباس‌ها، مدارس می‌توانستند، از بین گزینه‌ها، انتخاب و ثبت قرارداد کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: خانواده‌های می‌توانند تخلف‌های صنفی در حوزه پوشاک را با مراجعه حضوری به این اتحادیه به نشانی یا با تماس تلفنی شماره ۰۳۱۳۲۲۸۲۸۳۱ گزارش کنند.
فیروز عباسی مسئول کمیته لباس مدرسه اصفهان هم گفت: پنج کارشناس که دست کم ۳۰ سال تولید پوشاک داشته‌اند، نرخ گذاری پوشاک مدارس اصفهان را انجام داده‌اند.


مجتبی برزگر رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: خانواده‌های می‌توانند کد شناسه لباس مدرسه خریداری شده را از طریق بخش "استعلام سریع" سامانه الکترونیکی جامع البسه مدارس استان اصفهان تطبیق دهند و درصورت مغایرت از بخش پیگیری شکایت، تخلف را گزارش کنند که این خودنظارتی برای مردم است.
معاون قضائی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان هم گفت: درصورت ثبت تخلف در سامانه، از جمله گران فروشی یا تقلب در لباس مدرسه انتخابی در مقایسه با تحویلی، در کمترین زمان، شکایت از طریق بازرسان بررسی و با متخلفان برخورد و مبالغ اضافی به خریداران، پس داده می‌شود.


براتعلی صالحی افزود: همچنین مردم می‌توانند تخلف‌ها در حوزه پوشاک و مدارس از جمله لباس، نوشت افزار و اخذ شهریه را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت گزارش کنند.
حدود هزارو ۴۰۰ تولید کننده پوشاک در اصفهان فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =