روستاپ

به همت شرکت فولاد مبارکه دومین جشنواره توانمندسازی روستاپ ویژه منطقه غرب اصفهان به مدت ۲ روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به همت شرکت فولاد مبارکه دومین جشنواره روستاپ ویژه منطقه غرب اصفهان (فعالین روستایی در دو شهرستان مبارکه و لنجان) به مدت ۲ روز (۲۲ و ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.

روستاپ ۲ یک برنامه استعدادیابی برای اهالی روستاهای غرب اصفهان در حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه است که در ۱۶ رشته و ۲۵ کلاس ۴ ساعته برای ۵۰۰ نفر از ۲۳ روستا برگزار شد؛ هنرآموزان برای شرکت در کلاس‌ها امکان انتخاب ۳ رشته را داشتند و تا روز ۳۰ شهریور امکان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وجود دارد.

برگزاری دومین جشنواره روستاپ با مشارکت ۲۳ روستای غرب اصفهان

غلامرضا پوربافرانی، رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در حاشیه برگزاری جشنواره روستاپ ۲ اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکرد شرکت فولاد مبارکه در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، طرح مطالعاتی در نقاطی از شهرستان مبارکه صورت گرفت و کانون‌های پیشرفت تشکیل شد.

پوربافرانی به اهمیت آموزش‌ها پرداخت و تصریح کرد: به همین منظور این جشنواره تدارک دیده شد تا با شناسایی استعدادها نسبت به توانمندسازی آن‌ها از طریق آموزش اقدام شود.

برگزاری دومین جشنواره روستاپ با مشارکت ۲۳ روستای غرب اصفهان

محمدعلی جعفری، مدیرعامل رستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص این جشنواره اظهار داشت: داوطلبانی از روستاهای شهرستان‌های مبارکه و لنجان طی فرایندهایی که در ۶ ماه اخیر توسط شرکت رستا انجام شد؛ شناسایی شدند.

وی افزود: هدف ما در این رویداد شناسایی، شبکه‌سازی، استعدادیابی و آموزش است تا برگزیدگان این رویداد در مراحل بعدی به صورت تخصصی‌تر به کار خود ادامه دهند.

جعفری تصریح کرد: نکته مهم بعدی این است که از دل این رویداد دغدغه‌مندانی که می‌توانند برای روستا و محله خود تاثیرگذار باشند، بتوانند در پیشرفت آن قدم بردارند و نقش اصلی را در آبادانی محل زندگی خود ایفا کنند.

شایان ذکر است این جشنواره در روز اول با حضور محمدیاسر طیب‌نیا، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =