فولاد

محمد سامونی، رئیس امور فرهنگی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه اختتامیه چالش «ماجرا» گفت: چالشی را با حضور فرزندان متوسطه اول کارکنان فولاد مبارکه تحت عنوان «ماجرا» که مخفف مأموریت اکتشافی جهان رازگونه انسان است، به اتمام رساندیم.

به گزارش ایراسین، این چالش بر اساس هوش‌های هشت‌گانه گارد نر طراحی شد، در این مدل هر شخص در هریک از هوش‌های هشت‌گانه می‌تواند موقعیت متفاوتی داشته باشد اما آنچه مسلم است این است که هیچ شخصی در این مدل نسبت به دیگری باهوش‌تر و توانمندتر نیست بلکه همه افراد می‌توانند با تمرکز بر روی استعداد خود، نقاط قوت خود را بشناسند و نسبت به پرورش آن و نیز تقویت نقاط ضعفش اقدام نماید.

چالش ماجرا در ۱۰ مرحله برگزار گردید، شش مرحله به صورت حضوری و چهار مرحله به صورت مجازی با حضور ۶۵۰ نفر برگزار شد که پنج شب برنامه محرم شرکت فولاد مبارکه که در دانشگاه اصفهان، یکی از این مراحل بود.

امروز اختتامیه این چالش با حضور والدین و فرزندان آن‌ها در دو نشست مستقل برگزار شد که در نشست اول با والدین، کار برگ خلاصه وضعیت هریک از دانش آموزان در اختیار والدین وی قرار گرفت و نتایج آن برای ایشان تشریح گردید و همچنین دانش آموزان نیز در برنامه دیگری با هدف شناخت ابعاد شخصیت ابر انسان یا همان الگوی کامل انسانی در قالب یک چالش حضوری به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است نتایج نهایی و برگزیدگان چالش ماجرا در هفته پیش رو از طریق سامانه راه بهشت اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =