• ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
  • کد خبر: 60973
  • readingTime: ۱ دقیقه
مترو

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات صدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش ایراسین، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تشریح جلسه علنی صدوچهل‌وششم شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز توافق ملکی در رابطه با بازگشایی گلوگاهی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان، خیابان شهیدان غربی بررسی و به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین توافق نامه ملکی آزادسازی اراضی مربوط به رمپ پل بتنی امام خمینی (ره) در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در جلسه امروز بررسی و مصوب شد.

صالحی اظهار کرد: لایحه افزایش سرمایه شهرداری اصفهان در شرکت بین‌المللی لجستیک راه ابریشم نیز امروز بررسی شد که با بررسی مباحث مختلف و طرح در کمیسیون‌های تخصصی به تصویب رسید.

وی گفت: امروز همچنین لایحه مشارکت در توسعه شبکه برق محدوده بازار خورشید و وصل انشعابات برق پروژه با توافق بین شهرداری، شرک برق و سرمایه گذار بررسی و به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز صورت جلسه کمیسیون معوض منطقه ۵ شهرداری اصفهان با هتل پارسیان کوثر برای تهاتر مطالبات طرفین بررسی و با بیان نقطه نظرات به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: ارائه لایحه دو فوریتی شهرداری اصفهان به جهت تقویت فرهنگ حمل و نقل عمومی و ترویج استفاده از اتوبوس و مترو برای تردد دانش آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی با رایگان شدن بهای بلیت مترو و اتوبوسرانی دنبال شد؛ دو فوریت و اصل آن به تصویب همکاران رسید تا یک پیام ترویجی برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی باشد.

صالحی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی این لایحه با اعلام رسمی اجرایی خواهد شد تا شهروندان روز اول مهر از مترو و اتوبوسرانی اصفهان استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =