والیبال سپاهان

فرزاد ملابهرامی، بازیکن تیم والیبال بزرگسالان سپاهان گفت: سپاهان همیشه خانه دوم من بوده و خوشحالم که بار دیگر به شهر خودم و این باشگاه بازگشته‌ام. اکنون با انگیزه و تلاشی بیشتر از همیشه، تمام توانم را برای موفقیت این تیم خواهم گذاشت.

فرزاد ملابهرامی، بازیکن تیم والیبال بزرگسالان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در رابطه با دیدار هفته گذشته طلایی‌پوشان فولادمبارکه سپاهان در مقابل تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: در دیدار هفته گذشته تیم فولاد مبارکه سپاهان اگرچه در ابتدا شرایط برابر بود و در مقطعی از ست نخست عقب افتادیم، اما خوشبختانه با تکیه بر تجربه بازیکنان توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم.

وی افزود: در دو ست بعدی هم از همان ابتدا با قدرت آغاز کردیم و تمامی بازیکنان در نقاط مختلف زمین عملکرد درخشانی داشتند. به لطف خدا، موفق شدیم تیم ملی نوجوانان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم، اما در خصوص بازی هفته جاری مقابل تیم مس شهر بابک، باید بگویم که این تیم از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای تشکیل شده و بدون شک بازی آسانی نخواهیم داشت.

بازیکن تیم والیبال بزرگسالان سپاهان ادامه داد: همه تیم‌ها در برابر سپاهان با انگیزه بیشتری ظاهر می‌شوند، چرا که سپاهان تیمی است که با هدف صعود به سوپرلیگ بسته شده است و تلاش همه ما بازگرداندن سپاهان به جایگاه واقعی خود است.

ملابهرامی با اشاره به پتانسیل بازیکنان تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: اگرچه پیش‌بینی در این مرحله از فصل به دلیل گروهی بودن مسابقات زود است، اما با توجه به حمایت باشگاه، سرپرستان و هدایت آقای بارسا امیدوارم بتوانیم در پایان فصل جایگاهی شایسته برای سپاهان و والیبال اصفهان رقم بزنیم و بار دیگر جزو مدعیان اصلی لیگ باشیم.

وی با اشاره به بازگشتش به سپاهان گفت: پوشیدن پیراهن سپاهان همیشه افتخار بزرگی بوده و هست. از زمانی که تیم در لیگ یک حضور داشت، با تلاش بسیار و همراهی دیگران توانستیم این تیم را به لیگ برتر بیاوریم و من چهار سال با افتخار در این باشگاه حضور داشتم.

ملابهرامی ادامه داد: سپاهان همیشه خانه دوم من بوده و خوشحالم که بار دیگر به شهر خودم و این باشگاه بازگشته‌ام. اکنون با انگیزه و تلاشی بیشتر از همیشه، تمام توانم را برای موفقیت این تیم خواهم گذاشت.

وی با اشاره به تأثیر حمایت هواداران از موفقیت این تیم اضافه کرد: از هواداران سپاهان می‌خواهم که با حضور و حمایتشان، کنار این تیم جوان و پرانگیزه باشند. هواداران سپاهان همواره از بهترین‌ها در آسیا بوده‌اند و ما در بازی‌های خانگی با کمک آن‌ها می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. امیدوارم که با یاری آن‌ها، تمام بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم نتایج درخشانی به دست آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =