• دیروز ۰۹:۵۲
  • کد خبر: 61204
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال سپاهان

شاگردان بالسا رادولویچ  فردا در دومین دیدار خود و در سی‌وسومین دوره مسابقات والیبال دسته یک آقایان میزبان مس شهر بابک خواهند بود.

به گزارش ایراسین، سوت‌آغاز هفته دوم سی‌سومین دوره لیگ دسته یک والیبال آقایان فردا _جمعه سی‌ام شهریور_ در شهرهای مختلف به صدا در خواهد آمد.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گروه B این رقابت‌ها قرار دارد با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، همای فارس، پدیده صنعت اوج گلپایگان، ملوان تهران، کریمه قم، کاسپین شهر بهشت، مس شهر بابک، کود گلفام آمل و تیم ملی نوجوانان هم گروه است. شاگردان بالسا در دومین دیدار خود باید در مقابل مس شهر بابک صف‌آرایی کنند.

مس شهر بابک هفته گذشته با نتیجه سه بر یک از سد کود گلفام آمل گذشت تا در نخستین میزبانی یکی از مدعیان را متوقف کرد، طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان نیز هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر از سد تیم ملی نوجوانان گذشتند با این اوصاف شاید دیدار فردا بین مس شهربابک و فولاد مبارکه سپاهان به‌نوعی فینال زودهنگام لیگ‌دسته یک باشد.

این دیدار از ساعت ۱۶ فردا _جمعه سی‌ام شهریور_ در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار و همچنین به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی سپاهان پخش خواهد شد. ناگفته نماند حضور هواداران طلایی‌دل در این دیدار می‌تواند نقش‌بسزایی در کسب پیروزی مقتدرانه در یک دیدار خانگی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =