• ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
  • کد خبر: 61352
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن - سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد، جنگیدند و نتیجه را باید قبول کنیم. باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم، باید پیشرفت کنیم و امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن، اظهار کرد: یک دربی بود، مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود، بازی سختی، بالانس و رقابتی از هر ۲ تیم دیدیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها سیوهای فوق‌العاده‌ای داشت، یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم؛ حس ما کم‌تر از نتیجه‌ای است که امشب به دست آوردیم.

سرمربی سپاهان افزود: ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد، جنگیدند و نتیجه را باید قبول کنیم. باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم، باید پیشرفت کنیم و امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

مورایس در مورد خط هافبک سپاهان و اینکه آیا کمبود بازیکن بازی‌ساز در این تیم حس می‌شود، تصریح کرد: الان لحظه مناسبی نیست که در مورد نقش بازیکنان توضیح دهم.

وی در خصوص تمام‌کنندگی بازیکنان سپاهان و موقعیت از دست رفته در صحنه‌ای که آقایی‌پور و حردانی در آن موقعیت حضور داشتند، گفت: نمی‌دانم، به نظر من اگر بخواهیم توضیح بهتری بدانیم باید از آن‌ها بپرسیم که چه اتفاقی افتاد، من آنجا حضور نداشتم که درباره آن بپرسم اما می‌توانید از خود آنها در این زمینه صحبت کنید. البته به نظرم معمولاً حردانی نباید در آن منطقه می‌بود.

مورایس در پاسخ به این سوال که بعد از دو باخت در آسیا آیا باشگاه فرصت زیادی به شما نداده، اظهار کرد: بله درست می‌گوئید! با شما موافقم!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =