• دیروز ۱۸:۲۵
  • کد خبر: 61575
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال ایران - مراکش

تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان یکی از مدعیان رسیدن به فینال این دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتسال شناخته می‌شد با شکست مقابل مراکش، با جام جهانی ۲۰۲۴ خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان امروز پنجشنبه پنجم مهر از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی یونیورسال شهر بخارا به مصاف مراکش رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مراکش به پایان رسید.

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران: باقر محمدی، سعید مؤمنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی.

در نیمه اول محمد حسین درخشانی موفق شد گل اول ایران را به ثمر برساند، اما ضعف تیم ملی ایران در کارهای دفاعی موجب شد تا مراکشی ها بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه بازی توپ بازیکنان ایران وارد دروازه حریف نشد، اما مراکش سه گل دیگر به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه چهار بر یک بهه سود مراکش تمام شود.

در نیمه دوم ایران توسط مسلم اولاد قباد و حسین طیبی به گل رسید و اختلاف گل را کم کرد، اما در ادامه تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد و تیم ملی ایران با قبول شکست ۴ بر ۳ از دور رقابت های جام جهانی کنار رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =