شادی گل امیرحسین حسین‌زاده؛ سپاهان - تراکتور

تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در هفته ششم لیگ برتر فوتبال امشب _جمعه ۶ مهرماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور تمام شد. قضاوت این دیدار برعهده وحید کاظمی بود.

این مسابقه حساس با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد و محمدحسین زاهدی‌فرد و علیرضا ایلدرم در اتاق VAR حضور خواهند داشتند.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، مهدی لیموچی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، صالح حردانی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، استیون انزونزی

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زادهو تومیسلاو اشترکالی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

در نیمه اول این دیدار در در دقیقه ۳۰ بازی مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال تراکتور به کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد، اما قرمزپوشان تبریز موفق شدند در وقت های اضافه توسط امیرحسین حسین‌زاده به گل برسند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و برای گلزنی تلاش کردند، اما موفق به گلزنی نشدند تا تیم ۱۰ نفره اسکوچیچ برنده این بازی حساس باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =