گلنور

محمد امینی رئیس هیات مدیره گلنور، گفت: نور سالن های متعددی در کشور توسط گلنور استاندارد سازی شده است، از سال ۱۳۹۵ تصمیم گرفتیم باتوجه بر رسالت و مسئولیت اجتماعی وارد ورزش شویم. رشته بسکتبال را انتخاب و در تمام سطوح و رده سنی مسابقات تیم‌داری کردیم و به جوانان اصفهان فرصت دادیم تا محک بخورند و رشد کنند. سال گذشته هم با قهرمانی در لیگ دسته اول موفق شدیم به سوپر لیگ راه پیدا کنیم. هدف باشگاه از ابتدا ایجاد فضا برای رشد برای بازیکنان اصفهان بوده و هست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز شنبه هفتم مهرماه نشست خبری تیم بسکتبال گلنور با حضور محمد امینی رئیس هیات مدیره، عماد چلونگر مدیرعامل باشگاه، مازیار میرعظیمی سرپرست تیم، حمیدرضا شمس سرمربی و اهالی رسانه در هتل عالی‌قاپو برگزار شد.

محمد امینی رئیس هیات مدیره شرکت گلنور در خصوص شرکت گلنور، اظهار کرد: شرکت گلنور از سال ۱۳۷۰ کار خود را در زمینه روشنایی شروع کرد، از همان سال ها باتوجه به پتانسیل و ظرفیت شهر اصفهان در این حوضه روند خوبی را طی کرد و به مرور صنعت‌های جدید مرتبط با بخش روشنایی را به مجموعه خود اضافه کرد. امروز هلدینگی به نام گلنور صدرا مسئولیت هماهنگی بین مجموعه‌های کارخانه را دارد، حدود هزار نفر نیرو در گلنور مشغول به کار هستند و این مجموعه یکی از قطب های روشنایی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نور سالن های متعددی در کشور توسط گلنور استاندارد سازی شده است، از سال ۱۳۹۵ تصمیم گرفتیم باتوجه بر رسالت و مسئولیت اجتماعی وارد ورزش شویم. رشته بسکتبال را انتخاب و در تمام سطوح و رده سنی مسابقات تیم‌داری کردیم و به جوانان اصفهان فرصت دادیم تا محک بخورند و رشد کنند. سال گذشته هم با قهرمانی در لیگ دسته اول موفق شدیم به سوپر لیگ راه پیدا کنیم. هدف باشگاه از ابتدا ایجاد فضا برای رشد برای بازیکنان اصفهان بوده و هست.

رئیس هیات مدیره شرکت گلنور با بیان اینکه شرکت گلنور سال‌ها صادر کننده ملی در حوضه روشنایی است، تصریح کرد: در حوضه تجهیزات روشنایی ورزشگاه به کشورهای عراق، قطر، عمان و اخیراً امارات صادرات داشتیم، عربستان بزرگترین بازار ما بود که به دلیل مشکلات سیاسی ارتباط کامل قطع شده. چندسال است که مدیران ورزشی متوجه اهمیت نور در سالن‌های ورزشی شدند و آن هم به واسطه سمینارهایی است که خودمان برگزار کردیم.

امینی در خصوص بودجه تیم بسکتبال گلنور، گفت: بر اساس بودجه اولیه کار را شروع می‌کنیم، اما فضا متناسب با نتیجه گیری تیم می‌توانیم بودجه را افزایش دهیم. متاسفانه برخی تیم‌ها دیر اعلام آمادگی کردند و شرایط لیگ دیر مشخص شد. اگر می‌خواستیم در ورود به لیگ برتر با عجله عمل کنیم، مانند باشگاه‌هایی می‌شدیم که زود ورزش را ترک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =