گلنور

عماد چلونگر مدیر عامل باشگاه گلنور گفت: به مسیری که داریم پایبند هستیم و دوست نداریم مانند یکسری از باشگاه‌های دیگر مقطعی در رشته‌ای حضور داشته باشیم. یکی از عوامل موفقیت باشگاه گلنور، سرمایه گذاری و حمایت از رده‌های پایه بسکتبال است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز شنبه هفتم مهرماه نشست خبری تیم بسکتبال گلنور با حضور محمد امینی رئیس هیات مدیره، عماد چلونگر مدیرعامل باشگاه، مازیار میرعظیمی سرپرست تیم، حمیدرضا شمس سرمربی و اهالی رسانه در هتل عالی‌قاپو برگزار شد.

عماد چلونگر مدیر عامل باشگاه گلنور در خصوص شروع کار گلنور در ورزش، اظهار کرد: باشگاه از سال ۹۵ با هدف مسئولیت اجتماعی صرفاً در حوضه بسکتبال شروع به تیم‌داری کردیم که مقام‌های متعددی هم به دست آوردیم. با تصمیم هیات مدیره در لیگ دسته اول بسکتبال حضور و سال گذشته باقهرمانی به سوپر لیگ صعود کردیم. قبل از آن گلنور اسپانسر هیات بسکتبال بود و با این رشته آشنایی کامل دارد.

وی ادامه داد: در بسکتبال با ویلچر هم اسپانسر هستیم و قصد داریم در این رشته گام موثر برداریم. همچنین برنامه داریم به صورت جدی‌تر در بخش بانوان هم حضور پیدا کنیم. درحال حاضر تنها به دلیل مصوبه هیات مدیره مجوز فعالیت در بسکتبال آقایان و بانوان را داریم و در سال‌های آینده با افزایش بودجه امکان تیم‌داری در رشته‌های دیگر که بازیکنان اصفهانی پتانسیل آن را دارند، داریم.

مدیر عامل باشگاه گلنور با بیان اینکه برای تداوم تیم‌داری در بسکتبال تمام تلاش خود را انجام دادیم و از پیشکسوتان مشورت‌های زیادی گرفتیم، تصریح کرد: به مسیری که داریم پایبند هستیم و دوست نداریم مانند یکسری از باشگاه‌های دیگر مقطعی در رشته‌ای حضور داشته باشیم. یکی از عوامل موفقیت باشگاه گلنور، سرمایه گذاری و حمایت از رده‌های پایه بسکتبال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =