• ۳ ساعت قبل
  • کد خبر: 61681
  • readingTime: ۱ دقیقه
جشن عاطفه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: «زنگ عاطفه‌ها» که بخشی از مراسم «جشن عاطفه‌ها» است، امروز(هفتم مهر) بصورت سراسری در استان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی اخلاقی اظهار کرد: در زنگ عاطفه‌ها کمک‌هایی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود برای توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در اختیار مدیران همان مدارس قرار خواهد گرفت که البته جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس استان فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهمترین هدف زنگ عاطفه‌ها، نهادینه کردن فرهنگ انفاق در نسل جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است و در صورت نبود دانش آموزان نیازمند در مدارس اهداکننده کمک، همیاری‌ها به دیگر مدارس اهدا خواهد شد.

اخلاقی با تاکید براینکه جشن عاطفه‌ها، درس محبت و ایثار را به دانش‌آموزان می‌آموزد، افزود: تاکنون کمک های اهدایی و ملزومات تحصیلی جمع‌آوری شده با همکاری خیران به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) اهدا شده و در مرحله بعد با توزیع پاکت های هدایا بین مدارس استان، سایر هدایای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مدارس نیز بین دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند مدارس توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان بر لزوم فرهنگسازی برای گسترش فرهنگ خیرات و احسان تاکید کرد و گفت: نیک اندیشان می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره‌گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند.

خیران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه‌های سطح شهر ، برای آماده‌کردن بسته‌های ویژه تحصیلی و اهدای کمک هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند با شماره‌گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹، منویات خیر خود را عملی سازند.

بیش از ۴۱ هزار دانش آموز و سه هزار دانشجو در استان اصفهان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =