نیلفروشان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با حضور در منزل پدر شهید نیلفروشان گفت: این شهید یکی از افرادی بود که برای رضایت خداوند در هر زمینه‌ای حتی جنگ هم تکلیف خود را انجام می‌داد و انسانی تکلیف‌گرا بود.

سردار جواد استکی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به شخصیت و ویژگی‌های بارز شهید نیلفروشان اظهار کرد: در انگیزه عملیات‌های که به بر عهده داشت همیشه رضایت خداوند را در نظر داشت و هیچ گاه یاس و ناامیدی را در او راه نداشت.

وی افزود: هر مأموریتی را با تمام وجود انجام می‌داد و حضرت امام (ره) می‌فرمودند که ما موظف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه ممکن است که پیروزی، شکست و یا شهادت باشد و این شهید یکی از افرادی بود که برای رضایت خداوند در هر زمینه‌ای حتی جنگ هم تکلیف خود را انجام می‌داد و انسانی تکلیف‌گرا بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: به شدت انسان ولایتمداری بود و در هر مسئولیتی که داشت فرمایشات رهبر معظم انقلاب را انجام می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: شهید نیلفروشان طبع شعر هم داشتند و شعرهای پرمغز و معنایی سرودند و امیدوارم که جوانان چنین افرادی را که در سنین جوانی در شرایط سخت جنگ با انگیزه، بدون هیچ توقع، خستگی حضور داشتند را الگوی خود قرار دهند.

استکی با اشاره به پیام خود نسبت به استکبار جهانی در قبال این جنایت، گفت: در قرآن آمده است که بدتر از قوم یهودی که کافر است وجود ندارد و در حال حاضر هم با جنایتکارترین قوم روبرو هستیم و مقابله و مبارزه با آنها یک افتخار است.

وی ادامه داد: حزب الله تاکنون شهدای بی‌شماری را تقدیم کرده که بتوانند پیروزی حق را برعلیه باطل محقق کنند و این برای مردم دنیا آشکار است و افکار عمومی جهان متوجه خباثت‌های آمریکا و اسرائیل شدند.

شایان ذکر است که سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه بود که به عنوان یکی از فرماندهان کلیدی محور مقاومت شناخته می‌شد و در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ در حمله اسرائیل به بیروت به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =