نیلفروشان

پدر شهید نیلفروشان گفت: عباس اعتقاد زیادی به ولایت، امام و رهبری داشت و همه عمر خود را در میدان جنگ برای دفاع از مظلومان سپری کرد.

حاج مصطفی نیلفروشان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به خاطرات و صحبت‌های فرزند شهیدش اظهار کرد: از ۱۳ سالگی در میدان‌های جنگ و مبارزه حضور داشت و در آغازین مبارزات خود در جوار شهید چمران در کردستان مشغول مبارزه با کومله بود.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی نیز همیشه در میدان نبرد و دفاع از مملکت خود ایستاد و پس از آن با توجه به سابقه و تحصیلاتی که داشت، حدود هفت سال در لبنان فرماندهی عملیات‌های مختلف را بر عهده داشت.

پدر شهید نیلفروشان با اشاره به زمان‌هایی که او به پدر و مادر خود سر می‌زد گفت: عباس هر زمان که فرصت می‌کرد و تقریباً هر ماه یکبار به ما سر می‌زد و همیشه زمانیکه به اصفهان می‌آمد به گلستان شهدا و مزار فرماندهان شهید می‌رفت.

وی افزود: همچنان مادر او از شهادتش خبر ندارد زیرا تحمل داغ دیگری به دلیل اینکه در سال‌های قبل ۲ پسر دیگرمان را نیز از دست دادیم ندارد.

حاج مصطفی خاطر نشان کرد: عباس اعتقاد زیادی به ولایت، امام و رهبری داشت و همه عمر خود را در میدان جنگ برای دفاع از مظلومان سپری کرد.

شایان ذکر است که شهید نیلفروشان در کارنامه سوابق خود معاون عملیات نیروی زمینی سپاه، فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین (ع)، معاون اجرایی سپاه و جانشینی معاونت عملیات سپاه در زمان تصدی سرتیپ شهیدمحمدرضا زاهدی رابه ثبت رسانده است.

سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان متولد سال ۱۳۴۵ در اصفهان در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ در حمله اسرائیل به بیروت به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =