• ۵ ساعت قبل
  • کد خبر: 61867
  • readingTime: ۱ دقیقه
جاده

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اصفهان گفت: این استان دارای ۱۴۳ نقطه حادثه خیز است که از این تعداد ۷۷ نقطه اصلاح و ۶۶ نقطه همچنان حادثه خیز است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهرداد علی اکبری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اصفهان با بیان اینکه این استان دارای ۱۴۳ نقطه حادثه خیز است، اظهار کرد: از این تعداد، ۷۷ نقطه اصلاح و ۶۶ نقطه همچنان حادثه خیز است.

وی افزود: کوی راه حق از نقاط پر تصادف مصوب در محور اصفهان-بهارستان است که رفع خطر این محور آغاز شده و از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

علی اکبری گلوگاه حادثه خیز را در اصفهان محدوده روشن دشت، جاده انرژی اتمی و زردنجان دانست و افزود: در این گلوگاه تصادفات بسیاری رخ می‌دهد که اقدامات عمرانی برای رفع آن با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: این استان از ۴۱۲ کیلومتر آزادراه، بیش از دوهزار کیلومتر بزرگراه و پنج هزار و ۵۸ کیلومتر راه روستایی برخوردار است و اصفهان به دلیل شرایط خاص جابه‌جایی بار، مسافر و ناوگان حمل‌ونقل به چهارراه مواصلاتی کالا و مسافر تبدیل شده و موقعیت ویژه‌ای به لحاظ سلامت جاده‌ای دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =