پورتفو

پنجمین پورتفو «تکنوتور» طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ مهر ماه با حضور ۱۸ شرکت دانش‌بنیان در مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پنجمین پورتفو «تکنوتور»، تورهای فناورانه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ مهر ماه در مجتمع فولادسبا برگزار شد.

این رویداد که با هدف شناسایی و رفع نیازهای فناورانه و نوآورانه صنعت فولاد برگزار شد، فرصت مهمی برای توسعه بازار محصولات، خدمات و راهکارهای فناورانه توسط شرکت‌های زیرمجموعه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه فراهم آورد.

در این رویداد، مدیرعامل مجتمع فولاد سبا و دیگر مسئولان این مجموعه، به همراه مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد، به بررسی راهکارها و فرصت‌های جدید جهت بهبود و توسعه محصولات فولادی پرداختند. ارائه‌های تخصصی و بحث‌های فنی میان این شرکت‌ها و مدیران فولاد سبا، موجب شد تا زمینه‌های جدیدی برای همکاری مشترک و بهبود فرایندهای تولیدی این شرکت شناسایی شود.

در این برنامه که با حضور ۱۸ شرکت دانش بنیان تحت حمایت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه و به همت شرکت MSTID برگزار شد، این شرکت‌ها طی ۲ روز توانایی‌های خود را ارائه داده و مسئولان مجتمع فولاد سبا نیز نیازهای خود در حوزه فعالیتی این شرکت‌ها را اعلام کرده و در زمینه همکاری دانش بنیان‌ها با فولاد سبا رایزنی‌هایی صورت گرفت.

عمده نیازهای مجتمع فولاد سبا و همچنین زمینه فعالیتی شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این پورتفو «تکنوتور» در حوزه انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =