کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر گلی که مقابل الریان به ثمر رساند را به پدر مرحومش تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در مسابقه اخیر النصر برابر الریان در لیگ نخبگان آسیا، که با نتیجه ۲-۱ به نفع النصر به پایان رسید، سادیو مانه گل اول را زد و کریستیانو رونالدو گل پیروزی تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. اما آنچه این گل را خاص کرد، لحظه‌ای بود که او به آسمان نگریست و به پدرش ادای احترام کرد. این روز خاص با سالروز تولد پدرش همزمان بود و او با یک اشاره به آسمان، یاد او را زنده کرد. بعد از بازی، رونالدو به هواداران گفت: «این گل حس و حال متفاوتی داشت… ای کاش پدرم زنده بود، چون امروز روز تولدش است.»

پس از پایان مسابقه از رونالدو پرسیدند که آیا او بهترین بازیکن النصر است یا خیر، و فوق‌ستاره پرتغالی در پاسخ گفت: «دیگر برایم مهم نیست که بهترین هستم یا نه. برای یک بازیکن خوب است که گل بزند، اما برای من این مهم است که تیم برنده شود. من به شکستن رکوردها عادت دارم و دیگر به دنبال این مسائل نیستم. مهم‌ترین چیز برای من این است که از فوتبال لذت ببرم و به النصر و هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا پیروز شوند.»

احساساتی‌ترین نسخه کریستیانو رونالدو / کاش پدرم زنده بود و می‌دید...

رونالدو با به ثمر رساندن هفتمین گلش در هشت بازی این فصل، نشان داد که سن تنها یک عدد است و عشق و تعهد به فوتبال می‌تواند فراتر از هر محدودیتی باشد. او در سال پایانی قراردادش با النصر قرار دارد و شایعاتی درباره تمدید قراردادش با این تیم عربستانی نیز به گوش می‌رسد. برخی خبرگزاری‌ها حتی ادعا کردند که شاید رونالدو به اسپورتینگ برود و فوتبالش را در آنجا تمام کند. اما آنچه اکنون مسلم است این است که CR7 از فوتبال لذت می‌برد و کمترین نشانه‌ای از افت در بازی‌ها و بدنش دیده نمی‌شود.

تیم النصر روز شنبه با العروبه در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی خواهد کرد. رونالدو که در لیگ‌های مختلفی قهرمانی کسب کرده، هنوز موفق به فتح لیگ حرفه‌ای عربستان نشده است. النصر در سال ۲۰۱۹ قهرمان این لیگ شد و در دو فصل اخیر در مقام دوم قرار گرفت. اکنون آنها پس از پنج بازی در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و چهار امتیاز از الهلال صدرنشین کمتر دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =