سپاهان - استقلال تاجیکستان

تیم فوتبال سپاهان امروز در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا سطح دو در ورزشگاه فولادشهر مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال سپاهان امروز _سه‌شنبه ۱۰ مهرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا سطح دو در ورزشگاه فولادشهر مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان: پیام نیازمند، امین حزباوی، محمد دانشگر، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، رضا شکاری، برایان دابو، محمد کریمی، مهدی لیموچی، محمد محبی و جواد آقایی‌پور

ترکیب تیم فوتبال استقلال تاجیکستان: حسنوف موهرالدین، کیتا سوزوکی، متئو میلار، اولکسی لارین، اسلاموف تابرز، امیربک ژوربائف، جلیلوف علیشیر، احسان پنشنبه، موریلو فلیسبرتو و منوچهر جلیلوف و فرانچسکو مارگیوتا

در نیمه اول این دیدار کاما را و جواد آقایی‌پور برای سپاهان گلزنی کردند و این نیمه با برتری دو بر صفر به سود طلایی پوشان تمام شد. در نیمه دوم بازهم جواد آقایی‌پور و دابو برای سپاهانی‌ها گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود شاگردان مورایس تمام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =